BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 30, 2009

IkLAn Coke YAng BiaDaP..



Perhatikan Iklan di atas, apa pandangan anda..? Ini adalah petikan di antara iklan iklan 'Coke' yang di terbitkan di Eropah....


Renung renungkan lah wahai saudara saudari.

Jika anda cintakan MARUAH ISLAM, sebarkanlah.

Kita ANTI YAHUDI

Tapi mengapa kita masih terus menyokong produk ini.

Biadap sungguh mereka MEMPERSENDAKAN Islam.

Masih Nak Minum Coke Lagi .?

Tengok yang ini pula...




Jadi, marilah kita boikot bersama-sama produk YAHUDi laknatuLLah ini..
TAKBIR!!!
ALLAHUAKBAR!!

Thursday, January 29, 2009

BoiKoT iSRaeL..


Seperti yang kita tahu negara israel ialah sebuah negara HARAM(mengambil tanah orang=Palestin)..Baru-baru ini, dunia dikejutkan dengan serangan mendadak oLeh tentera yahudi.Ternyata israel dan sekutu kuatnya, iaitu Amerika Syarikat ingin memusnahkan isLAm dan seterunya membunuh saudara-saudara kita disana.
Jadi, kita Malaysia,negara aman dan makmur perlulah menderma(bagi yang mampu untuk rakan-rakan kita disana dan seterusnya memboikot barangan israel.Ini adalah penyumbang terbesar kepada israel untuk membunuh isLAm..

Antaranya:

Tuesday, January 27, 2009

FREE PALESTINE!




Serangan rejim zionis ke atas Palestine menyebabkan kite semua tersentak daripada lamunan lalu tersedar daripade tidur. (Entah sesuai ke tidak taruk ayat tu). Tapi, ape yg pasti kini tlh banyak kempen2 anti zionis dilancarkan di seluruh dunia termasuk negara kite sendiri iaitu Malaysia.

Boikot memboikot merupakan salah satu kempen yang sedang hangat dipraktikkan di sini. Eceh macam pembace berite pulak dahh. hehehe.. Hm, ape aku nak cakap kat sini adelah kite buat ape pun rejim zionis ttp takkan mengundurkan diri dari Palestine.

Mereka kn bute, tuli dan pekak hati dan perasaannye. Ape mereka kisah kalau kite berkempen beratus ribu ringgit buat macam2 jenis tunjuk perasaan. Yg mereka tahu hanyelah tidak tahu ape2. Mengebom menembak orang awam mcm dlm permainan pulak aku tengok. Sedih betul aku melihatnye.

Pagi tadi ade TERbace paper yang mereka sebenarnye sdg menguji 1 jenis bom bahan kimia yang merbahaya fosforus ke atas Palestine. Teruk betul perangai. Nak kutuk, memang patut pun kite kutuk tapi kalau setakat kutuk tapi perangai sendiri mcm zionis pun rase mcm ade yang tak kene je, betul tak?

Apepun, semua orang dah besar dah ade akal fikiran jadi pandai-pandailah fikir ape yang TERBAIK untuk menyumbang jasa. Walaupun kecil, tapi besar kesan kebaikan & pahalanya. Tentang boikot-memboikot ni nanti lah aku buat satu post khas pasal bende ni kalau rajin.

Rejim zionis tu buat ape pun mereka tetap tidak akan aman dan bahagie dunie akhirat. Kalaupun bahagie di dunia tapi itu sementara waktu je. Yang kekal hanyelah di akhirat kelak. Sekarang kite hanye mampu berdoa dan berserah epda Allah S.W.T. Sesungguhnya DIA yang maha berkuasa menentukan dan menguruskan segala-gala aturan di dunia dan akhirat.

Saturday, January 24, 2009

LIFE IS ALL ABOUT CHOICE

cuti sekolah sempena tahun baru cina dah pon bmula. kepada yg pergi ke kursus kepimpinan kat sekolah tuh, smoga enjoy mhadiri kursus tu wlupon aku tau kursus tu mesti bosan nk mampos..haha. itulh harga yg perlu korg byar bile ade jawatan. dan kpd makhluk2 altima0711 yg x pergi ke kursus tuh cm aku nih, enjoy2lh tido mlm ni kt umah yerk.. huhuhu..

merujuk kpd apa berlaku spanjang 3 minggu sesi persekolhn 2009 nih, mcm2 yg terjd. tul x ? ade yg best, ade yg x best. sumenyer depends on korg whether korg nk ia best or vise versa. for me, life is all about choice! setiap kli bgn pagi, pilihlah jln korg masing2 smade mahukan hari ni lbih baik dr smlm ataupon biarkn sje hari ni lbih truk dr hari hari2 yg sbelumnye.

cmtu jugak klu kite ade problem. like i said before, life is all about choice! smade jdkan problem korg tuh sbagai pengajarn smulajdi dlm khidupan ataupon jdkn korg sbgai mangsa keadaan. org yg hebat akn menjadikn problem yg die hdpi sbg pengajaran. kite makhluk2 altima0711 yg tkenal dgn khbtnnye yg tsendiri & x tcapai akalmu, hruslh jdkn setiap masalah yg kite hadapi sbg pengajaran semulajd yg mematangkn kite.

so, pilihlh jln yg kite mahu dlm hidup. samada baik atau burok, tempuhilah dgn penuh ksbrn tanpa menoleh ke blkg. seandainya, jln yg kite pilih tu slh, cubalah btulknnye tanpa menyalahkn org lain ataupon takdir. percayalah, if there's a will, there's a way. semoga kita sama2 memilih jln yg betul dlm kehidupan kite. setiap kali sbelum tido, maafknlah segala dosa org lain yg pernah dilakukan thdp kite. semoga hati kita lbih tng untuk menimba ilmu yg tidak tbts hadnya. let bygones be bygones.

Saturday, January 3, 2009

KeMBaLi Ke SeKoLaH..

Huhu~esok(4 januari 09)kita akan kembali ke sekolah....balik ke penjara Integrasi Temerloh...abis da cuti kali ni..rasa kejap je..pastu pejam celik.....pejam celik..da PMR!!!PMR!!PMR!!...



neway,G00d luck t0 all altima0711 PMR 09 candidate...





kepada yang belum siap lagi keje sekolah(cm ak)...buat cepat...de masa lg.. =)



CUTI DAH ABEZ!! ~_~



WELCOME BACK TO SCHOOL!


(?!@#$%^&*)

hurm, hols nk abez dah..1 bulan stgh kte enjoy then skg time utk kte blk PENJARA 2..haha..
dh ler thn 2009 nie thn yg GERUN..haha..PMR!PMR!PMR!


so, jgn sdeyh2, jgn nk jerit2 ta nak blk skowl, jgn nk extend cuti lak smpi ari slase, blk jer sok..
btw, ade yg stil HOMESICK ke??haha...dh 2 thn dah skowl kt c2..ta kn HOMESICK lg..hehe


neway, HW dh cyap ke sume..? kalo lom, wt je mne yg mmpu..yg x cyap 2, ckp la ta jmpe jwpn..haha..bku rujukan ta de..mzt cikgu fhm..hehe..


nex year dh ler cti mzt byk yg kne beku..adoy2! xbesh nyew..


neway, nk wish GUD LARK PMR n SLMT MNJDI CANDIDATE PMR 2009!!


87 OWG PELAJAR ALTIMA 0711 9A!!!! amiinn...





Altimas' followers forever!